شناسه خبر : 109399
دوشنبه 06 فروردين 1403 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجمع مردم انقلابی تهران در میدان فلسطین/عکس و فیلم

در پی جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان «شفا» غزه صورت گرفت؛
 
مردم انقلابی تهران امشب در میدان فلسطین تجمع کرده و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه خصوصاً جنایت اخیر آن‌ها در بیمارستان «شفا» غزه را محکوم کردند.

به گزارش دفاع‌پرس، مردم انقلابی تهران امشب (یک‌شنبه) مصادف با شب چهاردهم ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس، به میدان فلسطین آمدند و جنایات اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه را محکوم کردند.

تجمع مردم انقلابی تهران در میدان فلسطین+ عکس و فیلم

مردم همچون چندماه گذشته که در پی جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه با حمایت استکبار جهانی، در میدان حمایت از مردم مظلوم فلسطین حضور داشتند، امشب نیز با شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ‌بر آمریکا»، «مرگ‌بر اسرائیل»، «یا ایها المسلمون؛ اتحدوا، اتحدوا» و «فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم»، رفتارهای فاجعه‌آمیز غیرانسانی این رژیم سفاک در نوار غزه خصوصاً جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه را که تاکنون به شهادت بیش از ۳۰ هزار نفر انجامیده است، محکوم کردند.

تجمع مردم انقلابی تهران در میدان فلسطین+ عکس و فیلم

تجمع کنندگان همچنین با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و کفن‌های نمادین کودکان فلسطینی، تأکید کردند که مردم دنیا با مردم مظلوم فلسطین همراه هستند؛ اما دولتمردان خصوصاً دولت‌های آمریکا و غرب دست‌شان به خون مردم فلسطین آلوده است. آن‌ها همچنین سکوت حامیان دروغین حقوق بشر در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را نیز محکوم کرده و حقوق بشر غربی را برای دفاع از فلسطینی‌ها بی‌اثر دانستند.

تجمع مردم انقلابی تهران در میدان فلسطین+ عکس و فیلم

گفتنی است در پایان این مراسم، تجمع‌کنندگان طومار ۵۰ متری درخواست از مردم دنیا برای تحریم کالاهای صهیونیستی و بستن شریان‌های اقتصادی این رژیم جنایتکار را امضا کردند.

تجمع مردم انقلابی تهران در میدان فلسطین+ عکس و فیلم

تجمع مردم انقلابی تهران در میدان فلسطین+ عکس و فیلم

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi